دکوراسیون مدرن با استفاده از انواع شیشه

دکوراسیون مدرن با استفاده از انواع شیشه

شیشه‌ها از موارد مهم و ضروری برای استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها هستند. انواع شیشه‌ها برای کاربرد های دکوراتیو ساخته می‌شوند. از شیشه ها می‌توان برای کاربرد‌های متفاوتی استفاده کرد که استفاده از آن در دکوراسیون تنها یک قسمت بزرگ از کاربرد‌های شیشه را در بر می‌گیرد. برای همین هدف انواع شیشه های دکوراتیو را طراحی کرده اند که برای قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند. از جمله این شیشه ها می‌توان به شیشه هوشمند، شیشه رنگی و شیشه لاکوبل اشاره کرد. این نوع شیشه ها با تکنولوژی های جدید تولید شده‌اند و به همین دلیل می‌توان از آنها برای طراحی و دکوراسیون ساختمان‌های مدرن استفاده کرد.

دکوراسیون ساختمان، که از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد توجه سایر افراد بوده است. امروزه اهمیت بسیار زیادی برای همه ما پیدا کرده است. خانه جایی است که بیشتر ساعات شبانه روز را در آن بسر می‌برید. با توجه به همین نکته باید سعی کنید که همواره یک مکان مناسب و آرامش بخش را برای خود فراهم کنید. مکان آرامش بخش برای هر کسی معنای جداگانه‌ای دارد. سلیقه ها متفاوت بوده و هر کس برای طراحی و ساخت مکان زندگی خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. در حال حاضر مهم‌ترین نکته در طراحی و ساخت خانه ها، مدرن بودن و داشتن تمام امکانات مورد نیاز است. این امکانات و دکوراسیون مدرن قابل استفاده در خانه‌های شخصی کوچک و ویلاهای بزرگ می‌باشد. همچنین می‌توان از آنها در ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده کرد. در ادامه با کاربرد سایر شیشه ها در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی انواع ساختمان آشنا خواهیم شد.

11g0_r2.jpg

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی همان شیشه با تنوع رنگی بسیار زیاد است. این نوع شیشه‌ها تنها در دکوراسیون استفاده می‌شوند. با نگاهی کوچک در پیرامون محیط زندگی خود متوجه حضور بسیار موثر شیشه‌ها در تمام قسمت‌های منزل خود خواهید شد. نکته جالب اینجاست که این شیشه ها همیشه بی رنگ نبوده و در بسیاری از مواقع به صورت رنگی دیده می‌شوند. برای رنگ کردن شیشه ها از مواد بسیار سخت فلز استفاده می‌کنند. شاید عملیات رنگ کردن شیشه ها خیلی سخت و زمانبر باشد ولی بسیار موثر و کاربردی خواهد بود. به صورتی که در حال حاضر از شیشه های رنگی در برخی زمینه ها بیشتر از شیشه‌های بی رنگ استفاده می‌شود.

شیشه‌ها از زمان‌های گذشته برای سایر کاربرد ها که از جمله آنها کاربرد های دکوری هم بود استفاده می‌شدند. زمان های قدیم شیشه رنگی در طراحی و ساخت پنجره های قدیمی به نوعی استفاده می‌شد. ولی در حال حاضر شیشه رنگی نقش بسیار مهم و اساسی در دکوراسیون ساختمان ها دارد. می‌توان این نقش اساسی را در ساختمان های مدرن به خوبی مشاهده کرد. تمام خانه های امروزی یک نشانه از شیشه در طراحی ساخت و دکوراسیون خود دارند. از جمله کاربرد های شیشه رنگی در دکوراسیون می‌توان به استفاده از آنها بر روی دیوار، سقف، پنجره و ..... اشاره کرد.

 

شیشه هوشمند و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

شیشه هوشمند یکی از پرکاربرد‌ترین و محبوب‌ترین انواع شیشه ها است که برای صرفه‌جویی در سایر انرژی ها و کاربرد هایی اینچنینی بوجود آمده است. این شیشه ها می‌توانند با یک واکنش به شیشه های مات تبدیل شده و از ورود نور خورشید به داخل اتاق جلوگیری کنند. برای شناخت بیشتر می‌توان گفت که شیشه هوشمند یک نوع شیشه است که توسط فناوری های جدید میزان جذب نور را کنترل می‌کند. از کاربرد های مهم این شیشه ها می توان به شیشه های آفتابگیر اشاره کرد. بیشترین بخش از انرژی درونی ساختمان ها از طریق پنجره ها با شیشه های نامناسب هدر می‌رود. با توجه به این موضوع برای جلوگیری از اتلاف انرژی بیشترین تلاش را بر روی ساختمان ها صرف می‌کنند. به همین منظور شیشه هوشمند تولید شد تا بتواند مقدار زیادی انرژی را درون ساختمان نگه دارد.

شیشه لاکوبل و کاربرد های آن

شیشه لاکوبل تتراگلس، یک نوع شیشه رنگی است که تنها در زمینه تزئینات و دکوراسیون استفاده می‌شود. این نوع شیشه در واقع به شیشه پشت رنگی معروف است. این شیشه‌ها به شکلی تولید می‌شوند که تنها از یک طرف به صورت شیشه رنگی ساخته شده و طرف دیگر آنها شیشه معمولی بدون رنگ می‌باشد. قسمت رنگی شده با استفاده از لایه مخصوصی به نام پی وی سی لمینت می‌شود و همین شکل ظاهری این نوع شیشه را بسیار خاص و زیبا می کند. به نوعی می‌توان گفت که این لایه به عنوان محافظ رنگ برای قسمت رنگ شده عمل می‌کند. با توجه به طرز ساخت این شیشه، می‌توان گفت که مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی دارد و به همین سادگی شکسته نمی‌شود. این نوع شیشه در دو نوع مات و شفاف تولید می‌شود که نور نمی‌تواند از نوع مات آن به آسانی عبور کند.  به همین دلیل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی انرژی داشته باشد.  

 

آموزش نویسندگی و تولید محتوای تخصصی برای وبسایت ها

آموزش نویسندگی و تولید محتوای تخصصی برای وبسایت ها

کافه محتوا؛ مرجع تولید محتوای تخصصی صنعتی و گردشگری تقدیم می کند....

 

کتاب الکترونیکی آموزش فنون و نکات نویسندگی و تولید محتوای تخصصی برای وبسایت ها،

همراه با پشتیبانی

قالب فایل: PDF

تعداد صفحات: 28 صفحه

قیمت خرید: 290000 تومان

ویژگی دوره: کاملاً یونیک و دست اول؛ مبتنی بر تجربیات کاری؛ دارای پشتیبانی نویسندگان

9fu9_r1.jpg

دنیای امروزی، دنیای پر هیاهو و پر زرق و برق مهارت ها و رشد کسب و کارها است. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به ویژه در حوزه اینترنت موجب شده است بسیاری از فعالیت ها در فضای مجازی رشد پیدا کنند. اگر یک گشت و گذار مختصر در فضای وب داشته باشید قطعاً متوجه خواهید شد که انواع مدل های مختلف از مشاغل در حوزه های گسترده در اینترنت مشغول به فعالیت هستند و همه آنها به نوعی برای خود، یک منبع کسب درآمد ایجاد کرده اند.

در این میان به وبسایت هایی برخورد می‌کنید که آگهی های استخدامی متنوعی را منتشر می کنند و اگر قطعاً در جستجوی یک شغل مناسب باشید این آگهی ها توجه شما را به خود جلب می نمایند. روی صحبت ما با کسب و کارهای حوزه وب و نویسندگی است.

دنیای نویسندگی، یک فضای پویا، فوق العاده و بسیار جذاب است که نه تنها به عنوان یک مهارت، بلکه به عنوان یک منبع کسب درآمد در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. فردی که دارای مهارت نویسندگی است به راحتی می‌تواند از این راه به درآمد مناسبی برسد.

 

تولید محتوا برای سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

تولید محتوا برای وب سایت ها عبارت است از نوشتن یک یا چند متن کامل و تاثیرگذار که در وب سایت های مختلف منتشر می شود. بسته به نوع فعالیت وبسایت، محتوا می‌تواند کاربران را در سایت نگه دارد، تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهد و چنانچه فعالیت سایت در حوزه فروشگاهی باشد می تواند کاربران وب سایت را به مشتریان و سپس به خریداران تبدیل کند.

تولید محتوای تخصصی برای سایت ها به ویژه سایت های فروشگاهی منجر به افزایش میزان فروش می‌شود. در نتیجه افرادی که به عنوان نویسنده تولید محتوا فعالیت می‌کنند باید مهارت های لازم را در این راه به دست آورند. یک تولید کننده محتوا از مهارت های نگارشی فارسی، ویرایش، اصول سئو و انتشار محتوای تخصصی در وب سایت به طور کامل اطلاع دارد و می تواند یک محتوای تخصصی برای سایت ایجاد کند.

تولید محتوای تخصصی برای سایت دارای مزیت هایی همچون افزایش فروش، افزایش ترافیک سایت، جذب مخاطب و مشتری و در نتیجه بهبود رتبه سایت خواهد شد.

 

 چگونه به نویسنده حرفه ای در تولید محتوای تخصصی تبدیل شویم؟

اگر در حوزه تولید محتوای تخصصی برای سایت فعالیت می کنید قطعاً نیاز دارید مهارت های خود را ارتقا دهید؛ شاید هم در میان فعالیت ‌های روزانه تصمیم دارید روش های صحیح نویسندگی محتوای سایت را بیاموزید. در حقیقت اولین قدم برای ورود به این کار، تعیین اهداف است.

 اگر تصمیم دارید در مسیر نویسندگی محتوای تخصصی برای سایت وارد شوید مهارت های زیادی لازم است کسب کنید. یک نویسنده محتوای تخصصی دقیقا می داند که درباره چه موضوعی باید چگونه بنویسد تا بیشترین و موثرترین بازخورد را دریافت کند. درست از زمانی که اولین نوشته خود را در وب سایت منتشر می کنید بازخوردها را دریافت خواهید کرد. بررسی این نتایج به شما می گویند که تا چه میزان در نویسندگی محتوای تخصصی موفق بوده اید.

به دلیل اهمیت تولید محتوای تخصصی برای سایت ها و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، در یک مجموعه کاملاً جدید و غیرتکراری، یک آموزش تخصصی پیرامون شیوه صحیح نویسندگی محتوا برای وب سایت ها تهیه کرده‌ایم. این دوره به صورت کاملاً یونیک و مبتنی بر تجربیات کاری در مدت ? سال فعالیت تهیه شده است.

با خرید بسته آموزشی تولید محتوای تخصصی برای وب سایت ها این فرصت برای شما فراهم می شود تا پس از  مطالعه کامل دوره و تمرین هایی که برای شما در نظر گرفته شده است بتوانید با این مجموعه همکاری کنید. 

یکی از مهم‌ترین مزایای نویسندگی تولید محتوای تخصصی برای وب سایت ها، پشتیبانی نویسندگان و همکاران است و شما به راحتی می توانید به عنوان یک تولید کننده محتوا با ما یا سایر شرکت ها فعالیت کنید و در این کار اشکالات و  نقاط ضعف خود را برطرف نمایید.

 

فهرست عناوینی که در این آموزش خواهید آموخت به صورت زیر است:

  • نویسندگی چیست؟
  • تولید محتوا چیست؟
  • نویسندگی و تولید محتوا چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند؟
  • چگونه بنویسیم؟
  • در مورد چه موضوعاتی بنویسیم؟
  • چگونه می توانیم متن های بهتری بنویسیم؟
  • آیا می توانیم از مهارت نویسندگی، درآمد قابل توجهی کسب کنیم؟
  • ورود به بازار کار نویسندگی
  • مزایا و معایب شغل نویسندگی
  • نویسندگی چقدر حقوق دارد؟
  • برای نویسنده شدن به چه مهارت هایی نیاز داریم؟
  • ویژگی های یک متن خوب چیست؟
  • چگونه یک متن قوی و تأثیرگذار بنویسیم؟
  • یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • چه موضوعاتی پرطرفدار هستند؟
  • نکات مهم در نوشتن یک محتوای قوی و بسیار عالی چیست؟
  • آشنایی با نمونه هایی از محتواهای متنی که بسیار قوی هستند
  • آشنایی با نمونه هایی از متن هایی که ضعیف، نوشته شده اند
  • فنون و راهکارهای کاربردی برای تولید یک محتوای خلاق و عالی
  • خلاق و کنجکاو باشید
  • به توانایی های خود اعتماد کنید


 کتاب الکترونیکی آموزش نویسندگی و تولید محتوای تخصصی می توانید از طریق لینک مربوطه اقدام نمایید.

 

کلمه های کلیدی:

  • تولید محتوا
  • تولید محتوای تخصصی
  • نویسنده تولید محتوا
  • محتوای تخصصی
  • تولید محتوای تخصصی
  • نویسندگی محتوای سایت
  • محتوای تخصصی برای سایت
  • تولید محتوای تخصصی برای وب سایت
  • نویسندگی
  • نویسنده محتوای سایت

 

تازه های نشر بهمن 97 کاواک

کتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپایگانی)

مجید کاشانی و معراج قنبری  | انتشارات نظر

بهزاد گلپایگانی، هنرمند نقاش و طراحی گرافیک در سال ???? و در خانواده‌ای نظامی به دنیا آمد. او تحصیلات خود را به پیشنهاد دوستش عباس مشهدی‌زاده از هنرستان هنرهای زیبای پسران تهران که به تازگی راه‌اندازی شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشی آغاز کرد و سپس در دانشکده هنرهای تزئینی تهران و سپس در هنرهای زیبای پاریس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاریس به تحصیل و طراحی روی پارچه پرداخت. گلپایگانی در مقاطع مختلفی تحصیلات عالی خود را، در ایران و همچنین فرانسه نیمه کاره رها کرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالری‌ها و دست‌اندرکاران نیز به دلیل ضوابط تجاری و تشریفات فراوان تفاهمی ندارد، از این‌رو از بسیاری از هم‌دوره‌ای‌های خود شهرت کمتری کسب کرد.

کتاب صنعت و امپراتوری

اریک هابسبام | مترجم: عبدالله کوثری | انتشارات ماهی

انقلاب صنعتی سرآغاز بنیادی‌ترین دگرگونی در زندگی آدمی در طول تاریخ مستند مکتوب است. این انقلاب زمانی کوتاه با تاریخ بریتانیای کبیر انطباق یافت و بدین گونه تمامی اقتصاد جهان بر گرد این کشور بنا شد و این امر بریتانیا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهانی‌ای کرد که هیچ کشوری تا به این اندازه بدان دست نیافته است. در آن لحظه از تاریخ جهان،بریتانیا تنها صادرکننده تنها واردکننده‌ی عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمایه‌گذار در خارج تنها امپریالیست و تنها کشور با سیاستی به راستی جهانی بود. هابسبام در این کتاب ظهور بریتانیا در مقام نخستین قدرت صنعتی، سقوط آن از جایگاه موقت پیشگامی، رابطه‌ی کم و بیش ویژه‌ی آن با دیگر بخش‌های جهان و برخی اثرات این همه را بر کل جامعه و طبقات گوناگون آن کشور مورد بررسی قرار داده است.

کتاب مسافر تنها

جک کرواک | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نکردم. جدا در نهایت اشتیاق در پی تجربه‌ای بودم که برای شهروند دنیای مدرن به ندرت پیش می‌آید؛ خلوت مطلق و راحت در دنیای ناآرام طبیعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقیق بگویم. ما اصلا نمی‌دانستیم که طی زمستان گذشته چقدر در کوهستانی که بنا بود به آن‌جا بروم برف باریده.

خرید اینترنتی کتاب از کاواک

چاپ بک لایت و کاربرد های متفاوت آن به عنوان یک جاذبه

چاپ بک لایت و کاربرد های متفاوت آن به عنوان یک جاذبه

بک لایت

بک لایت چیست ؟

     بک لایت نوعی تابلو تبلیغاتی است که اثر چاپی در قالبی از چوب، آلومینیوم، پلکسی گلاس، کامپوزیت و… ارائه می‌شود. در چاپ بک لایت می‌توان از روشنایی جهت نمایش اثر چاپی استفاده کرد. استفاده از تابلو لایت باکس‌های تبلیغاتی روشی مناسب جهت معرفی برند و نام تجاری محصولات می‌باشد.

منبع نور بک لایت

     منبع نور بک لایت می‌تواند یک لامپ کم ‌مصرف یا لامپ‌های ال ای دی و… باشد. تابش نور به چاپ بک لایت منجر به زیبایی تابلو شده و اثر بیشتری در مخاطب می‌گزارد. چاپ بک لایت در پرینترهای دیجیتال نظیر لیزری و جوهری صورت می‌گیرد.

نوع چاپ بک لایت ازلحاظ جنس متریال چاپی

     نوع چاپ بک لایت ازلحاظ جنس متریال چاپی، کیفیت و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور تابلو تبلیغاتی مناسبی به دست می‌آید که در طول روز هم زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد. بک لایت بایستی مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند. روش چاپ بک لایت می‌تواند انواع مختلفی باشد ولی چاپ جوهرافشان و لیزری و چاپ اسکرین از مرسوم ‌ترین روش‌های چاپ بک لایت محسوب می‌شود.

چاپ بک لایت و انواع آن

  • بک لایت دیواری
  • بک لایت ایستاده و آویز
  • گردان
  • کریستالی
  • بک لایت ال ای دی
  • لایت باکس آویز دوطرفه

 

بک لایت و کاربرد آن

     بک لایت را می‌توان در مراکز خرید استفاده کرد به‌ عنوان ‌مثال در رستوران‌ها بسیار تأثیر گذزار بوده و اثر زیادی بر مشتری می ‌گزارد. پزشکان و مهندسان نیز در دفاتر کار خود می‌تواند از بک لایت بهره ببرند. معرفی محصولات با بک لایت به ‌خوبی صورت می‌گیرد. بک لایت ها به‌عنوان تابلوهای تبلیغاتی سازه مناسب برای تبلیغات بخصوص در غرفه‌های نمایشگاهی است. لایت باکس‌ها جهت دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط نیز کاربرد دارند.

علل محبوبیت چاپ بک لایت

     تابلوهای بک لایت در ایستگاه اتوبوس و نقشه‌های راهنمای شهری گرفته تا مراکز خرید، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، نمایشگاه‌ها و… کاربرد فراوان دارند. هزینه پایین چاپ بک لایت از علل محبوبیت این سازه تبلیغاتی شده است.

نحوه چاپ بک لایت 

     همان‌طور که گفته شد بک لایت در مکان‌های مختلف کاربری داشته، بنابراین نیاز به چاپ بک لایت مختص به همین مکان‌ها می‌باشد و نوع و روش چاپ بک لایت متفاوت است. مثلاً بک لایت موجود در فرودگاه‌ها بایستی بین دو لایه ورق پلکسی گلاس چاپ شوند و یا در بک لایت روی سقف تاکسی‌ها تصویر باید نازک و شفاف باش دو روی ورقه پلکسی گلاس چسبانده شود.

ادامه مطلب : چاپ بک لایت

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

طرز تولید یک کیف پارچه ای ساده اما شیک

قبل از هر چیز بگوییم که برای تولید این کیف پارچه حتماً نباید اصول ساخت رو بلد باشید

فقط کافی است الفبای تولید و ساخت را بدانید.

در این پست طرز تولید یک کیف پارچه ای ساده اما شیک را می آموزید.

در این آموزش ساخت گوشه های کناری و جیب بیرونی برای کیف بخوبی توضیح داده شده

و به همین خاطر یک نوع اصول خیاطی هم محسوب می شود.

الگوی این کیف طوری طراحی شده که می توانید اندازه آن را هرچقدر که بخواهید افزایش دهید.

کیفی که در تصاویر بالا می بینید 38 در 38 سانتیمتری است و میتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشد.

کیف با پارچه جین دوخته شده اما میتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام دیگر استفاده کرد.

دقت کنید که اندازه پارچه اصلی و آستر با توجه به ابعادی که برای کیف انتخاب کرده اید، تغییر میکند.

 

  • دو تکه 90 سانتیمتری از پارچه اصلی (جین، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتیمتری از پارچه آستر (کتان، پشمی، ابریشمی و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قیچی، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خیاطی
  • چرخ خیاطی
  • نخ و سوزن

اگر در اولین مرحله یعنی بریدن پارچه ها دقت نکنید،

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بی نتیجه باقی می ماند. قبل از بریدن همه پارچه ها را اتو کنید.

برای دوخت کیف پارچه ای باید تکه های پارچه زیر را ببرید:

  • دو تکه از پارچه اصلی با ابعاد 66 در 35.5 سانتیمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتیمتر
  • یک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلی با ابعاد 22.8 در 22.8 (برای جیب)
  • دو تکه از پارچه اصلی با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتیمتر (برای دسته ها)

سعی کنید تا جایی که می توانید لبه های پارچه ها را دقیق و مرتب ببرید تا کار دوخت دشوار نشود.

برای دوختن جیب روش های مختلفی وجود دارد و ما از روشی استفاده کرده ایم

که یک آستر هم برای جیب در نظر گرفته میشود. دو تکه پارچه ای که برای جیب کیف بریده اید

را بردارید و آنها را روی هم قرار دهید (طوری که روی پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنید. سنجاق ها را بصورت عمودی

قرار دهید مطابق تصویر) تا قسمتی که دوخته نمی شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جیب از طریق این سوراخ جیب را برمی گردانیم.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف )

دوختن جیب را با فاصله نیم سانتیمتری از کنار اولین سنجاق عمودی شروع کنید

و به سمت سنجاق بعدی حرکت کنید. ابتدا و انتهای دوخت ها را بست بزنید.

بعد از اینکه دور جیب را دوختید، جیب را برگردانید تا روی آن به بیرون باشد.

همانطور که می بینید دهنه جیب باز است. دو سر پارچه را طوری به سمت داخل تا کنید

که این لبه جیب هم با سایر لبه ها تراز باشد. حالا این قسمت را خوب اتو کنید.

حالا قسمت باز بالای جیب را هم بدوزید. فاصله نیم سانتیمتری از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشید.

جیب را یکبار دیگر اتو کنید.

دو پارچه ای که برای دسته های کیف پارچه بریده اید را بردارید و آنها را از وسط تا کنید.

دقت کنید که پشت پارچه باید به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنید تا یک خط وسط آن بیفتد.

حالا تای پارچه را باز کنید و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنید. دوباره بندها را اتو کنید.

حالا یکبار دیگر بند را از وسط تا کنید و دوباره اتو بزنید.

 

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف در تهران )

بند را زیر چرخ بگذارید و دوختن را شورع کنید. بست زدن و درنظر گرفتن حاشیه دوخت را فراموش نکنید.

یکی از دو تکه ای که از پارچه اصلی بریده اید را بردارید و آن را طوری روی سطح کارتان بگذارید که روی آن به سمت خودتان باشد.

حالا باید جیب را روی این پارچه قرار دهید.

بهتر است جیب با بالا و پایین 7.6 سانتیمتر و از لبه ها 21 سانتیمتر فاصله داشته باشد.

محل جیب را مشخص کنید و آن را با سنجاق سر جایش ثابت کنید.

حالا باید جیب را دقیقاً از محل دوخت به پارچه بدوزید. دو طرف و پایین جیب را بدوزید و بالای آن را باز بگذارید.

دو تکه پارچه بیرونی کیف را طوری روی هم قرار دهید که روی آنها به سمت داخل باشد.

پایین و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنید.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شوید که بالای جیب به سمت بالای کیف است.

دوخت کیف را از بالای سمت راست شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید

و به سمت چپ ادامه دهید. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهید.

وقتی دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنید و پارچه را اتو بزنید.

گوشه های اضافی را ببرید و با استفاده از قیچی مخصوص حاشیه ها را مرتب کنید.

در این مرحله نباید پارچه را برگردانید و بگذارید پشت و رو باقی بماند.

همین مراحل را برای آستر هم تکرار کنید اما آستر را برگردانید و آن را اتو کنید.

آستر را داخل پارچه بیرونی کیف پارچه ای قرار دهید؛ طوریکه روی پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصویر می بینید لبه های آستر را تا کنید و آن را به سمت داخل حرکت دهید.

حالا دسته هایی که درست کرده اید را بردارید و و آنها را مثل تصویر سوم شکل دهید.

دسته ها باید به یک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف )

دسته ها را از طرف رو بین پارچه بیرونی و آستر قرار دهید. دقت کنید

که سر دسته ها با لبه های کیف تراز باشد و حدود 17.5 سانتیمتر در داخل کیف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همین حالت سنجاق کنید. حواستان باشد که دسته را به یکی از دو طرف کیف سنجاق کنید

و سنجاق از آستر و پارچه طرف دیگر کیف عبور نکند.

همین مراحل را برای دسته دیگر تکرار کنید تا کیف برای دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالایی کیف را با سنجاق بزنید و حواستان باشد سنجاق ها از طرف دیگر کیف رد نشوند.

سنجاق های بین دسته ها را بصورت عمودی قرار دهید تا مشخص شود کدام قسمت ها را نباید بدوزید.

در ادامه کار کیف را از طریق قسمت های دوخته برمی گردانیم.

وقتی سنجاق ها را زدید، لبه کیف را زیر پایه فشار چرخ خیاطی قرار دهید.

به این ترتیب لبه سمت راست پایه راهنمای حاشیه دوخت تان می شود.

از سنجاق پایینی عمودی شروع کنید و به سمت سنجاق بالای آن حرکت کنید. شرو و پایین دوخت را هم بست بزنید.

سنجاق های کیف را باز کنید و آستر را از قسمتی که هنوز ندوخته اید، بیرون بکشید.

اینکار را به آرامی انجام دهید و عجله نکنید. وقتی آستر کاملاً بیرون آمد،

پارچه بیرونی را هم به رو برگردانید. کیف را صاف کنید و اتو کنید.

همانطور که می بینید یک سوراخ همچنان روی کیف وجود دارد. آستر را از این سوراخ داخل کیف کنید و دوباره کیف را اتو کنید.

قسمت باز کیف پارچه ای را روی سر میز اتو قرار دهید و لبه بالایی کیف را اتو کنید.

وقتی کیف را کاملاً اتو کردید و همه لبه های آن را صاف کردید،

دور کیف را یکبار بدوزید تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالای کیف هم بسته شود.

برای اینکه شکل بهتری داشته باشد و لبه های آن تیزتر باشند،

باید لبه های آن را صاف کنیم و آنها را بدوزیم. قبل از شروع کار کیف را برگردانید تا آستر آن رو به بیرون باشد.

گوشه کف کیف را در دست بگیرید و آن را طوری صاف کنید که یک مثلث شکل بگیرد.

وقتی مطمئن شدید لبه ها و حاشیه ها با هم تراز هستند، این قسمت کیف را اتو کنید.

یک خط کش بردارید و آن را در امتداد مثلث قرار دهید و یک خط 16.5 سانتیمتری روی آن علامت بزنید.

فرقی نمی کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زیر این خط را سنجاق بزنید چرخ خیاطی را تنظیم کنید

و روی این خط را بدوزید. ابتدا و انتهای دوخت تان را کوک بزنید.

حالا این لبه را ببرید. می توانید با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهید تا رشته رشته نشود.

کیف پارچه ای آماده است و می توانید از آن استفاده کنید. این نوع کیف پارچه ای

نیاز چندانی به زیپ ندارد اما می توانید یک بند یا چسب برای درب آن بگذارید.